Czym jest pozycjonowanie stron?


Pozycjonowanie stron SEO oznacza optymalizację pod kątem wyszukiwarek. Odnosi się do praktyk i taktyk mających na celu poprawę pozycji strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania. Mówiąc prostym językiem, Twoja witryna jest klasyfikowana przez Google, co z kolei jest widoczne dla osób wyszukujących danej frazy w wyszukiwarce. Jeśli nie zastosujesz SEO, Google nie znajdzie Twojej witryny i nie wyśle ​​na nią użytkowników.

Na czym polega pozycjonowanie strony?

Usługi SEO obejmują strategiczne wykorzystanie słów kluczowych, wybranych ze względu na ich dużą liczbę wyszukań. Są to hasła, które ludzie wpisują, gdy szukają informacji związanych z Twoim produktem lub usługą. Skuteczne SEO opiera się również na strukturze linkowania Twojej witryny, w tym zarówno wewnętrznych linków na stronie, jak i linków zewnętrznych z innych witryn.

Dlaczego Twoja firma potrzebuje pozycjonowania?

Istnieje kilka powodów, dla których pozycjonowanie jest niezbędne, niezależnie od tego, czy jesteś dużą czy małą firmą, która chce rozszerzyć swoją obecność w Internecie. Oto one:

1. Ruch organiczny jest bezpłatny

Główną motywacją dla małych firm do przyjęcia strategii SEO jest to, że głównym źródłem ruchu będą wyszukiwania organiczne, a nie płatne reklamy. Firmy, które płacą za kliknięcia, mają duży budżet reklamowy. Małe firmy muszą być bardziej kreatywne.

2. Większość osób szukających informacji ogranicza się jedynie do pierwszej strony wyników

Dzięki ruchowi organicznemu ludzie odwiedzają Google i wpisują frazy lub zapytania związane z Twoim produktem, usługą lub firmą. SEO z funkymedia pomaga Twojej witrynie pojawiać się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google dla wybranych słów kluczowych, obok płatnych reklam. Obecność w TOP10 wyników zwiększa szanse, że link do Twojej strony zostanie wyświetlony przez osoby wyszukujące te hasła. Większość ludzi nie patrzy poza pierwszą stronę SERP, więc jest to wielka korzyść dla Twojej witryny, jeśli możesz dostać się na pierwszą stronę.

3. Większy ruch oznacza większą sprzedaż

Zwiększony ruch w wynikach wyszukiwania organicznego oznacza większą liczbę potencjalnych klientów. Może to oznaczać większą sprzedaż dla Twojej firmy, ilość pobrań bezpłatnego e-booka, subskrypcji newslettera, rejestracji lub dowolnego celu biznesowego.