Sklepy wielkopowierzchniowe przyzwyczaiły nas do tego, że oferują coraz więcej. Dla wielu zaskoczeniem może być jednak, że usługi kosmetyczne również oferuje centrum handlowe. Warszawa i inne miasta coraz częściej otwierają się na segment beauty. Na co mogą liczyć klienci?
Szybkie zabiegi pomiędzy zakupami
Cenimy swój wolny czas, dlatego staramy się go wykorzystać efektywnie. Coraz więcej codziennych obowiązków można wykonać w obrębie jednego miejsca, jak centrum handlowe. Warszawa to tylko jedno z miast, gdzie pod jednym dachem łatwo ogarnąć zakupy, zanieść ubrania do pralni, opłacić rachunki oraz podciąć włosy. Od pewnego czasu jest także możliwość poprawienia sobie urody w salonie kosmetycznym. Szybkie zabiegi upiększające, eye lift lub masaż głowy jest znacznie bardziej dostępny. Na co może liczyć klientka pomiędzy zakupami? Na pewno na odpoczynek, relaks i regenerację. Do tego szybko zauważy efekty zabiegu na twarz lub ciało.
Uroda na wyciągnięcie ręki
Wizyta w gabinecie kosmetycznym jeszcze niedawno łączyła się z ekscytującą wyprawą do pięknego gabinetu gdzieś w odległej części miasta. Ostatnie lata pokazały, że ten gabinet jest znacznie bliżej, niż nam się wydaje. Mapa takich punktów jest coraz gęstsza, zwłaszcza w przypadku sieci salonów. To prawdziwy przełom w branży beauty. Dbanie o urodę z doskoku w niczym nie umniejsza skuteczności zamawianych zabiegów. Salony mają dostęp do infrastruktury, jaką dysponuje centrum handlowe. Warszawa i inne miasta coraz chętniej dokładają więc urodowe miejsca do swoich galerii handlowych. Zainteresowanie takimi salonami pokazuje, że ten trend to prawdziwy strzał w dziesiątkę.
Od wyspy do salonu piękności
Branża beauty nie pojawiła się znienacka w centrum handlowym w Warszawie. Profesjonalne salony poprzedziły niewielkie wyspy w pasażach handlowych, na których można było wykonać manicure. Dalszym etapem były niewielkie salony kosmetyczne z podstawowymi usługami. Jednocześnie modne drogerie oferowały możliwość wykonania makijażu na różne okazje. Kolejnym etapem ewolucji były filie popularnych klinik urody. Ich usługi stają się coraz bardziej „demokratyczne”, ponieważ nie są zarezerwowane wyłącznie dla bogatych klientów. Co więcej, handlowy charakter galerii sprawia, że do wnętrza gabinetu można wejść praktycznie bez stresu. Łatwiej w takich okolicznościach poznać dostępne usługi i cennik.
Nie tylko proste zabiegi
Czy oferta salonu piękności w centrum handlowym w Warszawie odbiega od tego, co oferują inne placówki tej samej kliniki? Lista zabiegów może być nieco krótsza, ale ich profesjonalizm jest taki sam. Co czeka na klienta? Zaawansowane technologie do nieinwazyjnego odmładzania, masażu, wyszczuplania i modelowania. Pomiędzy zakupami lub przed wizytą w kinie można sobie zafundować różnego typu zabiegi relaksacyjne, masaże, autorskie rytuały SPA. Wykonują je doświadczeni lekarze i kosmetolodzy. Ponadto można zasięgnąć porad na temat pielęgnacji skóry, zbadać głębokość zmarszczek i wykonać analizę innych niedoskonałości.
Branża beauty na dobre zagościła w centrach handlowych. Dla klientów oznacza to jeszcze więcej udogodnień i lepszy dostęp do tego typu usług.