Masz zamiar zamówić ulotki reklamowe ale nie wiesz jaką firmę wybrać? A może zwyczajnie zastanawiasz się nad tym, w jaki sposób wybrać najlepszą ofertę spośród dziesiątek a nawet setek? Na te oraz inne pytania odpowiadamy w dzisiejszym artykule.
Duży wybór drukarni.
Na rynku istnieje bardzo wiele drukarni w związku z czym wybór tej jedynej może okazać się bardzo trudny. Trzeba pamiętać o tym, że cena nie zawsze idzie w parze z jakością. Wiele drukarni oferuje swoje produkty po wygórowanych cenach a tak naprawdę nie są one lepsze od ich tańszych odpowiedników, które znajdziemy w innych firmach. Tak samo jest w drugą stronę. Z pewnością znajdziesz wiele atrakcyjnych cenowo ofert nad którymi wielokrotnie zadasz sobie pytanie. Dlaczego tak tanio? Co z tymi produktami jest nie tak?
Konkurencja na rynku jest ogromna. W związku z tym wiele drukarni organizuje liczne promocje głównie dla nowych klientów. Możesz trafić na dużą obniżkę ceny danego produktu bez ingerencji w jego jakość.
Na co więc zwrócić uwagę wybierając drukarnię?
Pierwszym kryterium na które powinieneś zwrócić uwagę jest jej staż. Przy swoim pierwszym zamówieniu warto postawić na doświadczona firmę. To nam da większą pewność, że otrzymamy produkt wysokiej jakości. Nie oznacza to, że nowe firmy powinniśmy od razu przekreślać. Absolutnie nie! Aczkolwiek, jeśli nie masz jeszcze doświadczenia z zamawianiem tego typu produktów to najbezpieczniej będzie jeśli postawisz na sprawdzoną firmę działającą na rynku min. kilka lat. Na co jeszcze warto zwrócić uwagę? Na opinie. Wystarczy zajrzeć do internetu a z pewnością wyświetli się nam wiele opinii na temat danej firmy. Dotyczy to nie tylko drukarni internetowych ale każdej innej branży. Jeśli zamierzamy złożyć duże zamówienie, warto poprosić o mniejszą ilość dla testu. Większość drukarni realizuje zamówienia już od 10 pojedynczych sztuk (mowa tutaj o ulotkach reklamowych). Lepiej kupić 10 wadliwych lub po prostu niesatysfakcjonujących nas ulotek niż np. 1000. Stracimy o wiele mniej pieniędzy i będziemy mogli powierzyć zlecenie bardziej kompetentnej firmie.